reklama

WTF? Welcome To Facebook!

Som nedobrovoľne závislá. Priznávam to dobrovoľne a bez nátlaku. Nie, čokoláda to nie je a ani drogy, som slušná. To všetko on! Vďaka ti pán Zuckerberg.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vďaka ti za to, že prvé čo spravím, keď ráno zapnem môjho Tóna je, že preletím homepage. Vďaka ti za to, že sa viac nenudím na prednáškach, keď už je ten internet aj v mobile. (ďakujem Ďurimu za mobil.) Vďaka ti za to, že si v pracovnej dobe sem tam odskočím na ten tvoj kód a zabijem čas. Tým som isto prišla o titul zamestnanec mesiaca. (ďakujem zamestnávateľovi, že mi to ešte nezatrhol, čo tam po titule.) Vďaka ti za skoliózu, od toľkého vysedávania za tou škatuľou. Vďaka za zmenu v živote, ktorú som (ne)potrebovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi mi odľahlo, že som sa takto verejne priznala. Stálo ma to nejednu čokoládu. Všetci vieme ako to je, netreba si klamať. Facebook je tu a ešte chvíľu pobudne, kým zase nejaký harvardský génius nehackne CIA, Pokec alebo čo. Priateľov podľa Markovho vzoru zbieram (teraz už skôr mažem) dobrých pár rokov. Nechala som sa do toho zatiahnuť. Myšlienka je dobrá. Uznávam. Len keby to toľko času nehltalo. Človek sa chce učiť, písať prácu a mne ako absolútnemu trpiteľovi prokrastinácie, to veľmi nepomohlo...že vďaka.

Musela som ísť do kina. Vravím si, dobrý skutočný príbeh nikdy nie je zlý. Výkony hercov, režiséra, kostymérov, produkcie, kamery tu vážne rozoberať nebudem. Som subjektívny laik a rozumiem sa do toho asi ako momentálne do databáz. V preklade nič moc, aj keď výber hercov mužského pohlavia ako správna faninka veru kritizovať nebudem. Justin sa osvedčil a hlavný hrdina akoby z oka vypadol tomu reálnemu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vnorená do atmosféry, s popcornom v lone, som sa nechala vtiahnuť do deja, medzi fakt nemalé prachy, priateľstvo, úspech, intrigy, závisť.. Nájdete tam emóciu asi každého druhu, umocnenú neskutočnou hudbou. Aj keď z iného uhla pohľadu, je to v podstate vysoko hĺbavý film o manažmente, HR, marketingu nevnímajúc financie. Mali by ho povinne premietať na cvikách v škole.

Po vzhliadnutí tohto filmu ma oblial taký ten motivačný pocit, určite to poznáte. Že sakra! Aj ja chcem niečo v živote dokázať. Niečo, čo by sa vrylo ľuďom do pamäte. (Nie, nemám v úmysle rozpútať tretiu svetovú.) Niečo, na čo by som mohla byť hrdá, zanechať tu niečo po sebe. Takú malú stopu na mesiaci. A vôbec sa nenahnevám ak o mne natočia film. Možno len trošku, keď ma bude hrať nejaká stará mrachtla. V ten večer som sa, premotivovaná, učila do druhej v noci..že vďaka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Zuckerberg, dokázal si zmeniť svet. Či k lepšiemu, si zodpovedz v duchu sám. Dúfam, že si uvedomuješ, aké bremeno nesieš, okrem tých preplnených bankových kont. Podieľaš sa na výchove dnešných detí, mládeže a dospelých. Ovplyvňuješ životy ľudí a spájaš nespojiteľné..

Že vďaka..

(Autorka si neželala zverejniť meno)

Sociálna sieť

Sociálna sieť

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetky príspevky na tomto blogu súťažili o hodnotné ceny. Prvou cenou bol notebook Sony Vaio.Ak chcete zverejniť svoj text v tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu socialnasiet@smeonline.sk. Výber textov je v právomoci redakcie, väčšinu zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu. Ak nechcete uviesť svoje meno, prosím, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností ho nepublikujeme, redakcia ho však musí poznať.Zverejnenie zaslaného textu môže trvať niekoľko hodín až dní. Každý jeden príspevok budú môcť čitatelia ohodnotiť kliknutím na facebookovské tlačítko LIKE. Príspevky s najväčším počtom "lajkov" vyhrajú hodnotné ceny od spoločnosti Sony a spoločnosti ITA Film. Súťaž potrvá do 28. novovembra 2010. Zoznam autorových rubrík:  Súťažné článkyVyhodnotenie súťaže

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu