reklama

Ak si chcete získať 500 miliónov priateľov...

... urobíte si aj pár nepriateľov.Takto nejako znie reklamný slogan nového filmu „The social network". Nie som filmový analytik a ani nič podobné, a preto píšem len to čo vidím. Tento film sa oplatí pozrieť ak práve riešite nejakú vnútornú dilemu a zrovna nemáte chuť na akčňák, ale na true story.:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hlavným hrdinom je chlapec, možno až príliš geniálny. Chlapec, ktorý sa nevie zmieriť s tým, ako tento svet vyzerá a na akých princípoch stojí. Je to človek, ktorého úzkosť požiera z vnútra, no dáva mu aj silu a odvahu vystúpiť z tieňa a vymyslieť niečo fakt obrovské. Áno, takýmto ľuďom je podľa mňa film určený. A na vetu: „ nedá sa...!", rýchlo zabudnete. Možno tento príbeh považovať za akýsi návod k tomu, že aj to najhoršie sklamanie (rozchod s priateľkou) sa môže pretaviť v originálnu myšlienku. A potom stačí už len malá iskrička a svet spozná génia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento príbeh je o zrode facebooku. A ak za ním nenájdete viac iba dokumentárny film, tak ste zbytočne merali cestu do kina.

Ja som videla prázdny pohľad chlapca, ktorý pre 25 miliónov amerických dolárov stratil svojho najlepšieho kamoša a ľudí na ktorých mu záležalo najviac. Nakoniec ostal úplne sám v prázdnej kancelárii, aj napriek tomu, že mal 500 miliónov priateľov. Čo si z tohto filmu odnesiete vy je vaša vec, len aspoň na sekundu spomaľte a zamyslite sa nad tým.

Denisa Hurtuková

Sociálna sieť

Sociálna sieť

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetky príspevky na tomto blogu súťažili o hodnotné ceny. Prvou cenou bol notebook Sony Vaio.Ak chcete zverejniť svoj text v tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu socialnasiet@smeonline.sk. Výber textov je v právomoci redakcie, väčšinu zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu. Ak nechcete uviesť svoje meno, prosím, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností ho nepublikujeme, redakcia ho však musí poznať.Zverejnenie zaslaného textu môže trvať niekoľko hodín až dní. Každý jeden príspevok budú môcť čitatelia ohodnotiť kliknutím na facebookovské tlačítko LIKE. Príspevky s najväčším počtom "lajkov" vyhrajú hodnotné ceny od spoločnosti Sony a spoločnosti ITA Film. Súťaž potrvá do 28. novovembra 2010. Zoznam autorových rubrík:  Súťažné článkyVyhodnotenie súťaže

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu